Би палааж өмссөн юм


2017 он угтах шинэ жил боллоо. 
Би энэ жилийн шинэ жилээр өөрийн хүсэн мөрөөдөж байсан палаажаа авлөө..

6 дугаар сард хямдарцан байхаар нь 190000 төгрөгөөр авсан юм. Хэрвээ шинэ жилээр авахаар болвол илүү үнэтэй болж тусна гэж бодож байна. Угаасаа илүү үнэтэй болж таарсан тухайн үед шинэ жилээр ийм палааж 560аас буугаад 480аар зарж байна гэж зарагдаж байсан юм.

За тэр яахуу ..би амарцан учир палааж авсанаа сэтгэгдэлээ илэрхийлж явлаа
Гэтэл хэрэг бишдээд ирэв.
Ямар муухай палааж бэ? Та аягүй авгай шиг харагдаж байна, хормойг нь тайрчуул яасан юм бэ? гэдэг юм байна
Би бүр гайхаад ХАмаг гоё юмыг нь тайрчуул мини юбка шиг өмсцөн хямдхан царайтай хүүхэн болчих юмшиг санагдаад бүррр гайхлаа ..
Зарим нь гоё палааж юмаа гэж байхад зарим нь муухайг нь гайхаад л байхым.. Би бүр өөртөө итгэхээ байж эхлэв.. Би амьдралдаа анх удаа дизайнерийн үнэтэй брэнд палааж авч байгаа шүүдээ ..
Зарим нь бас энгэж хэлэв.
-Ийм палааж сунадаг материалаар хийгдсэн байх учиргүй ээ чи хулхийг авсан байна гэх мэт ..

Шинэ жилээр бас палаажаа өмсөхөд зохимжгүй гэж жигтэйхэн гэдэг үгээр булуулав.
Би эхэндээ жаахан сэтгэлээр унаж байсан боловч сүүлд нь ойлгосон юм.. Өөртөө хайртай байгаа хүмүүст хүмүүс их дургүй байдаг юм байна гэж ...

11сараас хойш би 9кг турлөө ..
Тэрийгээ баярлаад нэтээр бичээд бас хүмүүст турахыг уриаллаа..
Гэтэл найз гэж бодсон нөхдүүд минь нэг жил уулзаагүй байхад ийм аймарр таргалчихаж байгаа юмуу гэж мэгээд тоглоод байгаам шиг шоглоод байгаамшиг хариулт олон нийтийн сүлжээгээр бичдэг юм байна???? 

Би зүгээр палаажаа өмсөөд хөөрхөн тураад аз жаргалтай байж болохуу айн?? 




Comments

  1. aytaihan l daashinz baishd. hormoig ni hasval neeree shal utgagui bolhoor baij.

    ReplyDelete
    Replies
    1. тарган бүдүүн хүн тэгээд гуяа гялалзуулаад явахынмуу хаашайен тээ кк

      Delete
  2. Санхүүгийн зовнилоо дуусга
    Бид зээлийн итгэмжлэгдсэн компани байна. бид хувь хүмүүст зээл санал болгодог
    бага хүүтэй 2%, хувийн зээл, бизнесийн зээл,
    ипотекийн зээл. үл хөдлөх хөрөнгийн зээл. дэлгэрэнгүй мэдээллийг авна уу
    Бидэнтэй холбоо бариарай: felixgeorge958@gmail.com

    ReplyDelete

Post a Comment

сэтгэгдэл үлдээсэнд баярлалаа